10 naglowkow 1

Na wielu blogach czy serwisach informacyjnych możemy spotkać się z chwytliwymi nagłówkami – jak je tworzyć, jak rozpoznawać?

Wpisem tym chcę zacząć kolejną serię wpisów poświęconą jednemu tematowi – mianowicie chwytliwym, marketingowym nagłówkom. Tak, ten w tym wpisie też należy do tych bardziej przyciągających uwagę niż gdyby było samo „Nagłówki przyciągające uwagę” – liczby mają znaczenie.
W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam 10 z takich nagłówków, kolejne 10 może za tydzień, może później – zobaczymy. 🙂





Nie przedłużając:

1. Najlepsze X Sposobów Na ___

W miejsce X podajemy cyfrę, a w miejsce ___ problem do rozwiązania, przykładowo Najlepsze 7 sposobów na pozbycie się cellulitu.

 

2. (Problem)? Dowiedz się Jak To Szybko Rozwiązać.

Podajemy problem i informację o rozwiązaniu w artykule, które brzmi jak CTA (Call To Action), przykładowo Nie trzymasz moczu? Dowiedz się jak to szybko rozwiązać.

 

3. Wszystko Co Musisz Wiedzieć o…

O czym chcesz wszystko wiedzieć? O książkach, o zarządzaniu, o kawie, o modzie damskiej? Wszystko co musisz wiedzieć o kawie rozpuszczalnej.

 

4. Najlepsze Rozwiązanie na…

Często spotykane nagłówki, przykładowo Najlepsze rozwiązanie na wielogodzinny seks.

 

5. Nigdy Więcej (problem). Zacznij Robić to Już Dziś!

Nigdy więcej wystającego brzucha. Zacznij robić to już dziś!

 

6. Robisz Coś (problem)? Rób To w Zamian!

Bardziej zagmatwany nagłówek, ale i ten można spotkać, przykładowo Pracujesz ciągle na stojąco? Rób to w zamian!
Takie tam wyłapywanie kandydatów do pracy. 😉

 

7. Nigdy Więcej Nie Martw się o…

Baardzo popularny nagłówek, na który często dajemy się złapać, przykładowo Nigdy więcej nie martw się o swoją figurę.
Jako reklama siłowni czy trenera personalnego.

 

8. Jak Stworzyć Idealną…

Idealną sylwetkę, idealną stronę internetową, idealne zdjęcie portretowe…

 

9. Najlepsze X Wskazówek Aby Zostać Ekspertem od…

Najlepsze 11 wskazówek aby zostać ekspertem od Social Media.

 

10. ___ Zmieni Twoje Życie!

Ta Rewolucyjna Dieta Zmieni Twoje Życie!

 


Pierwsza dycha za nami. I jak, kojarzycie któreś z nagłówków, gdzieś się rzuciły w oczy? 😉
Niektóre z przykładów mogą się wydawać nie na miejscu czy trochę niesmaczne, ale są to realne przykłady jakie zdarzało mi się widywać czy to w mailach czy to reklamach różnego typu.

Swoją drogą, zauważyliście, że prawie każde słowo zaczyna się z dużej litery? To też nie jest przypadkowy zabieg. Z jednej strony działają one jako słowa kluczowe, a z drugiej gdy nasz mózg widzi dużą literę myśli, że albo to początek wypowiedzi albo coś ważnego tam jest. 😉

A Wy jakie macie ulubione nagłówki, a których najbardziej nie lubicie? 🙂
Piszcie w komentarzach! 🙂

Wczytaj więcej

2 komentarze

  1. […] Część Pierwsza […]

    Odpowiedz

  2. […] Kto nie widział części pierwszej: LINK […]

    Odpowiedz

Zaciekawił Cię wpis? Masz jakieś uwagi? Napisz o tym!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Sprawdź także

Social Media Detox – Uwolnij się!

Uważasz, że spędzasz na Facebooku, Instagramie, TikToku czy innych mediach społecznościowy…