affDaysCeneo4

Dokładnie 22. Września we Wrocławiu odbyła się kolejna edycja Affiliate Days, czyli konferencji organizowanej przez Ceneo.pl dla partnerów Programu Partnerskiego. Jak to wyszło?

Dzień ten w moim przypadku zaczął się pracowicie, bo dzień wcześniej wieczorem byłem na otwarciu Festiwalu Fotografii Mobilnej #YesImMobile we Wrocławiu, a w sobotę wstałem o 6 rano żeby poczytać książkę, popracować nieco nad blogiem aby na około 9 rano dotrzeć do siedziby Ceneo.pl we Wrocławiu. Okazało się, że nie będzie to takie trudne jak się wydawało – wystarczyło wsiąść w tramwaj, przejechać kilka stacji i przejść się kawałek. Kiedy moim oczom ukazał się kompleks „Business Garden” wiedziałem, że jestem na dobrej drodze. Musiałem tylko znaleźć wejście, które okazało się być pierwszym na które trafiłem.

braindesign-pawel-wierzchowski-rejestracja-affdaysceneo

Po wejściu tradycyjnie rejestracja uczestników, kilka autografów i wjazd windą na górę. Na Affiliate Days byłem po raz drugi, więc skojarzyłem kilka twarzy z poprzedniej edycji, podobnie z innych konferencji tj. Blog Conference Poznań czy SeeBloggers. Kilka kroków i miejsce w pierwszym rzędzie było moje… ale najpierw kawa. 😀


Wiedza vs. Networking

Generalnie właśnie na tym opiera się większość konferencji – albo jedziesz dowiedzieć się czegoś, albo poznać znajomych, potencjalnych partnerów biznesowych. Jest jeszcze opcja, że jedzie się zbierać gadżety, ale to osobna grupa. 😀

W moim przypadku tym razem skupiłem się bardziej na pozyskiwaniu wiedzy, wysłuchiwaniu historii aniżeli na networkingu, czyli poznawaniu nowych osób. Nie żeby nie było ku temu okazji – wręcz przeciwnie, częste przerwy, warsztaty, obiad jak najbardziej w tym pomagały przez co też kilka osób poznałem, ale jednak bardziej moim celem na konferencjach czy szkoleniach jest pozyskiwanie wiedzy, którą gdzieś tam później będę mógł wykorzystać, a przy okazji ewentualnie poznanie kilku osób czy zrobienie jakiś zdjęć. Co do zdjęć to akurat było sporo z moim udziałem – jak stwierdził sam fotograf, będę miał najwięcej zdjęć, chyba wszędzie mnie dużo. 😀 Natomiast co do kwestii networkingu to będąc na wieeeeelu wydarzeniach miałem okazję poznać osoby, które z powodzeniem mogę nazwać Rekinami Networkingu. Dlaczego? Zwykle była jedna czy dwie takie osoby na konferencji, które najpierw zagadywały jedną osobę, wymiana kilku zdań, przyciągała kolejną osobę, wymiana w 3 kilku zdań, wizytówek, jeszcze jedna – dwie osoby i kiedy te osoby już gdzieś tam łapały kontakt, Rekin odchodził i tworzył kolejną grupę żeby pozyskać kolejne wizytówki, kontakty.
Osobiście do takich osób nie należę. Jestem z natury raczej introwertykiem (choć nie wszyscy mi w to wierzą) i wolę obracać się w gronie osób, które znam czy kojarzę i z nimi pogadać, ewentualnie jeśli nikogo nie znam to idę na kawę, o coś dopytam prelegenta, czasem ktoś mnie zaciągnie do rozmowy, ale żeby specjalnie jechać i zdobywać kontakty, to nie w moim stylu. 😉

braindesign-pawel-wierzchowski-networking-affdaysceneo

 

Ale koniec tego biadolenia, bo zamiast o konferencji to ja piszę story of my life. 😀
Co do konferencji i prelekcji, które się w jej trakcie odbywały to niestety nie mogłem być na wszystkich, ponieważ zapisałem się też na warsztaty fotografii kulinarnej. Byłem natomiast też na kilku prelekcjach, m.in.

  • na prelekcji Krzysztofa Humeniuka, który opowiedział na swoim przykładzie jak wygląda współpraca YouTuber’a (kanał TikTalk) z programami partnerskimi i o budowaniu zaangażowania, rozwijaniu swojego kanału. Krzysiek początkowo wyglądał na nieco zestresowanego całą sytuacją, ale jak się rozkręcił to płynął z tematem i też trochę zacząłem przeglądać Jego kanał – tak mnie zaciekawił 😀 ,
  • później była przerwa, a po przerwie wybrałem się na wspomniane wyżej warsztaty fotografii kulinarnej, które prowadziła Żaneta Hajnowska z cupcakefactory.pl. Niby o kulinariach była mowa, ale też dzięki warsztatom mogłem zobaczyć jak od zaplecza przygotowuje się kompozycje czy to kulinarne, czy bardziej ogólnie – flat lay. Generalnie wszystko super, omówione wiele zagadnień miękkich, technicznych, warsztat na żywych produktach, a nie plastikowym jedzeniu jak na niektórych warsztatach tego typu, ja jestem zadowolony 😀 Kilka zdjęć z warsztatów poniżej:

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Podczas Affiliate Days organizowanych przez @ppceneo brałem udział w warsztatach fotografii kulinarnej prowadzonych przez @zaneta.hajnowska 📸 Zawsze zastanawiało mnie to jak ludzie uzyskują tak świetne zdjęcia flat lay, a dzięki temu warsztatowi się tego dowiedziałem i przy okazji kilku innych rzeczy 😊 Na filmie, który wrzucałem kilka dni temu też są te zdjęcia, ale tutaj w lepszej jakości i nieruchomo 😉 ___ #affiliatedays #affdaysceneo #affiliate #ceneo #ppceneo #programpartnerski #moneymaking #flatlay #photography #gastro #culinary #minimalism #rustic #yesimmobile #wroclaw #wroclove #nofilter #photooftheday #phoneOgraphy #educationAllDayAllNight

Post udostępniony przez Paweł Wierzchowski (@wierzchu)

 

  • Po warsztatach zeszliśmy do restauracji samoobsługowej umieszczonej w kompleksie Business Garden na lunch, a później po powrocie szybka kawa i wracamy na miejsca. Tym razem na scenie pojawił się Kuba Jankowski (tak, ten od Matura to bzdura), który obecnie prowadzi kanał Obiegówka, a podczas swojej prelekcji przedstawił nam ciekawego case’a dotyczącego absolwentów Akademii Video, którą prowadził. Na przykładzie uczestników omówił jak prowadzą swoje kanały, jak je tworzyli, jak wyglądały filmy kiedyś, a jak obecnie. Generalnie sporo konkretów i bardzo ciekawe zaprezentowanie tematu,
  • kolejna na scenie pojawiła się Ola Radomska, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać (a jeśli trzeba – MamWatpliwosc.pl). Omówiła temat autentyczności w sieci, o tym, dlaczego warto być taką samą osobą niezależnie od tego czy występujesz na scenie, prowadzisz bloga czy tworzysz filmy na YouTube. Nie jest ważne co robisz, jeśli pokazujesz siebie takiego jakim jesteś na co dzień czy to w pracy czy wśród znajomych, jesteś na wygranej pozycji.
  • Na (prawie) koniec na scenę wyszedł Łukasz Stelmach ze swoją prelekcją o popkulturze. Jak ją postrzegać, jak o niej rozmawiać. Generalnie przez obsuwę czasową Łukasz trochę przyspieszył swoją prezentację, przez co też ciężko było coś wyłapać, ale kilka punktów z prezentacji sobie zanotowałem. 🙂
  • Na koniec na scenę wyjechał mały, niepozorny stolik, a za nim stanął Dariusz Owczarek, który wykonał krótki, ale efektywny pokaz barmański, a jednocześnie trochę pobudził i uaktywnił publiczność.

braindesign-pawel-wierzchowski-oryginalnybar-affdays-ceneo

 

Po pokazie wyszedł na scenę Sławek, który prowadził całą konferencję, w kilku słowach podziękował uczestnikom i tym samym zakończył 4 edycję Affiliate Days with Ceneo.

Ja jeszcze chwilę zostałem, pogadałem z Darkiem, napiłem się bezalkoholowego drinka, a przy wyjściu jeszcze kilka słów zamieniłem z organizatorami na temat świetnych gadżetów, które dla nas przygotowali. Były to m.in. torba, kubek, po którym można pisać kredą, zakładka do książki z kolorowymi karteczkami samoprzylepnymi, świetny notes na notatki w niewielkim formacie, kołozeszyt, okładka filcowa, a akurat rozglądam się ostatnio za materiałem pod kalendarz. 😀 Były także gadżety od partnerów, tj. uniwersalny kabel do ładowania na micro USB, USB-C i USB Lightning od firmy ADATA oraz Pendrive, który można podpiąć do telefonu i do laptopa od Patriot’a.

braindesign-pawel-wierzchowski-gadzedy-affdaysceneo

 

Na zakończenie

Tak już podsumowując moje wrażenia z konferencji:

  • organizacja wydarzenia: 5/6 (czyli jest super, ale wiadomo, zawsze może być coś lepiej 😉 ),
  • prelegenci 4/6 (w przeciwieństwie do poprzedniej edycji było bardzo dużo YouTube’a i więcej historii niż konkretnej wiedzy, porad),
  • uczestnicy 2/6 (i to na zachętę… no niestety, ale zaangażowanie uczestników to porażka. Rozumiem, że była obsuwa czasowa, ale nie trudno było zauważyć, że duża część osób przyszła wysłuchać jednego czy dwóch prelegentów, przez co pod koniec sala świeciła pustkami. Serio tak trudno jest poświęcić trochę czasu i zostać do końca, ludzie… Zresztą patrząc na ilość wolnych krzeseł widać było wszystko czarno na białym – partnerzy we Wrocławiu się nie spisali, za to w marcu w Warszawie było wręcz przeciwnie.)

No cóż, pozostaje nam tylko czekać na kolejną edycję, miejmy nadzieję – jeszcze lepszą niż ta czwarta. W sumie będzie to mała, okrągła rocznica, więc kto wie co tam specjalnego prowadzący dla nas szykują. 😀 Zobaczymy, czas pokaże. 🙂

 

Powyższe zdjęcia (poza tym z gadżetami) pochodzą z fanpage na facebooku „Program Partnerski Ceneo.pl” i ich właścicielem jest Ceneo.pl sp. z o.o.
Więcej zdjęć z 4 edycji Afiliate Days poniżej (tak, ja też gdzieś tam się przewijam, więc nie przestrasz się jak zobaczysz #czerwonaMarynarka 😀 ):

 

Dla tych niewtajemniczonych

Bo wiem, że i tacy tu zaglądają i czytają moje wypociny, więc kilka słów wyjaśnienia co i jak.

Otóż jest taki serwis jak Ceneo.pl, którego chyba nie muszę nikomu przedstawiać, bo każdy wie, że jest to najlepsza porównywarka cen w internetach, tak? No właśnie!
I ten właśnie serwis umożliwia twórcom tj. ja, być może Ty, czego Ci życzę i do czego zachęcam, zarabiać na swojej twórczości, niezależnie czy jest to kanał na YouTube, fanpage na Facebooku, Program Partnerski pozwoli Ci zarobić na polecaniu produktów.

Jak to działa?
Bardzo prosto – zakładasz konto, dodajesz swoje strony z twórczościami, czyli miejsca w internecie gdzie będziesz publikować swoją twórczość i gdzie będą pojawiać się linki afiliacyjne (tak to się fachowo nazywa). Później tworzysz w panelu partnera kreacje i umieszczasz linki do nich na swoich kanałach. Zarabiasz wtedy, kiedy ktoś po kliknięciu w Twój link partnerski przejdzie na Ceneo, a z Ceneo na stronę sklepu internetowego, a także wtedy, kiedy dokona zakupu danego produktu przez Twój link partnerski.

Tworzysz coś? Zacznij na tym zarabiać i dołącz do Programu Partnerskiego Ceneo.pl już teraz!
Aby dołączyć kliknij w poniższy baner lub w link tekstowy pod nim i rób hajsy już teraz 😀

Dołącz do Programu Partnerskiego Ceneo.pl

 


A na zakończenie mała, szybka sklejka ze zdjęć, które gdzieś tam pocykałem w trakcie konferencji. 🙂

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Próbowaliśmy z @owczarek_dariusz zgadać się na spotkanie od kilku miesięcy i było ciężko, aż tu nagle przypadkiem spotkaliśmy się na konferencji organizowanej przez @ppceneo 😅 na konferencji od rana dowiedziałem się trochę o ‚zabawie’ na YouTube od bardziej obeznanych w tym temacie i też wziąłem udział w warsztatach fotografii kulinarnej, czego efekty w tej małej videorelacji 😉 Swoją drogą, pelna relacja będzie za tydzień na blogu, a dziś wjechał wpis o planowaniu budżetu, także warto się zapoznać, bo jest mega obszernie i mega konkretnie! 💪 Link standardowo w bio ↖️ ___ #ppceneo #affiliatedays #affdaysceneo #affiliate #ceneo #programpartnerski #moneymaking #blog #blogger #braindesign #wroclaw #wroclove #nofilter #photooftheday #videooftheday #phoneOgraphy #educationAllDayAllNight

Post udostępniony przez Paweł Wierzchowski (@wierzchu)

 

Także tymczasem życzę Ci spokojnego dnia i co, do zobaczenia na kolejnej edycji Affiliate Days! 🙂

To co robi teraz jest lepsze od tego co robił pół roku temu, ale co będzie robił za pół roku będzie jeszcze lepsze niż to, co robi teraz – w każdej dziedzinie, którą się zajmuje, ponieważ jak twierdzi, jak się nie rozwija to się zwija. Uważa, że na wszystkim jesteśmy w stanie zarabiać, cokolwiek przychodzi nam do głowy, cokolwiek lubimy robić, jesteśmy w stanie mieć z tego zysk.

Artysta, autor bloga, projektant, grafik komputerowy, barista. Na codzień mieszka we Wrocławiu, prowadzi bloga BrainDesign, robi to co lubi i ma z tego frajdę. Fan pozytywnego myślenia, standupu, rozwoju osobistego oraz dobrej kawy. W wolnych chwilach łapie chwile na zdjęciach, czyta ciekawe książki, bawi się w Social Mediach, a także przegląda YouTube’a podziwiając występy sztuki Flair czy inspirujące wystąpienia z TED/TEDx’owych konferencji.

Wczytaj więcej

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Sprawdź także

10 Nagłówków, które przyciągają uwagę Cz.2

Pierwsza część z serii cieszyła się zainteresowaniem, więc pora na część drugą, czyli kole…